sende izle :)

17 Ağustos 2012 Cuma

Adanada son gün :)

Eveeeeeet...tatil başlasın :) bi haftalık tatilde tabiki ailemizin,sevdiklerimizin yanına gidiyoruz,çünkü babalar kesinlikle beklerler,çikolatalarımız hazır,bayramlıklar hazır yarın yolcuyuz...

 ah ah beni benden alıyor çikolatalar,bu kez baraj yolunda Şokolade'den aldık,specialleri güzel oluyor tavsiye ederim,eşim seçme hakkını bana bırakınca bissürü çikonun tadına baktım,zaafiyet geçirecektim ve bu harika fıstık,fındıklıları seçtim:) 
 şu kalplilere bakarmısınız ?
 Evren belki sesimi duyarsın hı:)
yada eşim duyarsa sevinirim,bu tatlı şeyden istiyorummmmmmm

buyrun hepinizi bayram sohbetlerine bekliyoruz :)
yarın sepet yapılıp hem kayınvalidemlere hem annemlere hazırlanmak üzere bekliyorlar..



herkese iyi bayramlar,sağlık,huzur,mutluluk bizlerle olsun,Allah oruçlarınızı,hayırlı dualarınızı kabul etsin,dilerim sevdiklerinizle nice bayramlar göresiniz,hayırlı cumalar:)















7 yorum:

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)