sende izle :)

18 Eylül 2012 Salı

TARÇIN BAKIRI ...SULTAN BAKIRI OLDUM....WOOOUUUWWWW :)


selammmmm,uzun zamandır sıkıldığım saçlarımı gelin saçım gibi bakır yapmaya karar verdim,kuaförüm Adanada henüz yok,e memlekete git gel boyat olay oluyo benim için ,bende gidip kuaför malzemeleri satan yere kafama göre boya alıp canım arkadaşıma boyattım....
ohhh iyide yaptım mis oldu mis :)
bakın arkadaşlar bu eski saçım...


veee buda yeni saçım aslında turuncu ama flaşta bu şekilde çıkmış ..
nasıl yaptım peki...
Palette tarçın bakırı ile Selective sarı rengini karıştırdım,35 dk bekledim ve çok güzel tuttu,önceki saçımda kahve köpüğü ve sarı karışımıydı ama eşim bile boyandığını farketmiyordu çok silik bi renkti,şimdi makyaj öyle güzel yakışıyoki bu renge...







 ben bu rengi aldım...
 şunu belirtmek isterim kutunun içindeki solusyonla birlikte 2 tane daha kullandım...


bu boyanın kodu..sarı renk..
Selective kuaför boyasıymış,ben memnun kaldım...





















12 yorum:

  1. çooooooooooooooooooooooooookkkk güzel olmuş canım röfle röfle nereye kadar makjaj çok yakışıyor bu tonlara
    kuaför bir arkadaşım artık pek tercih edilmiyor röfle demişti dogal tonlardan gitmek en iyisi bende bir ay önce röfleli saçımı kendim yaptım önce bal köpügü boyadım sonra sadece sarı yaptım ilk boya aktıktan sonra şimdi bu tonlara yakın sevmeye başladım sende güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,Hürrem saçı diye başladı ama çokta güzel,tenime sadece bu tonlar gidiyor,sende saçını güle güle kullan :)

      Sil
  2. ilaç gibi geldi bana bu post.. saçınızı gerçekten beğendim.. ben de hayatımda saçımı boyatmadım.. şimdi aklıma biraz açık renk olsa diye bi fikir girdi.. ama boyalara çok yabancıyım.. ne yapacağım bilmiyorum... sanırım ilk boyatmayı kuaförde yapmam gerekiyo onlar daha bilgili die düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sen hiç boyatmadıysan,standda beğendiğin her saç sana olur benden tavsiye sakın saçını açtırma;)

      Sil
  3. harika bir renk gerçekten, çok canlı görünüyor cnm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. işte bende senin sıkıldığın o saçının ilk hali olan rengi tutturmak için uğraşıyorum.çıldırıcaaam =(=(

    YanıtlaSil
  6. Canım bende ılk boya denememı gecen hafta yaptım palette ama hiç tutturamadım senınkı çok iyi olmus ıstedıgım renge yakın.
    Blogun çok keyifli izlemedeyım bundan sonra bende beklerım hoşçakal. :)

    YanıtlaSil
  7. ooowww çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)