sende izle :)

4 Eylül 2012 Salı

benim olacaksın delikanlıca !!!!

-sen koca sitede havalı havalı tek başına dur bakalım,
-bütüüüün arabalardan onlarca var sen asaletinle onları öldür bakalım,
-ama na buraya yazıyorum,bigün balkondan içli içli baktığım,kahvemi yudumlarken mutlulukla hayal kurduğum tatlı şey: -BENİM OLACAKSIN,hiç naz yapma !

hem canım kuzum bana söz verdi;50 yıl içinde bana alacakmış:)
olsuuuun nine olduğumdada sürerim seni,hem o zaman daha artistik olur,başımda güneş gözlüğü,sağ koltukta bastonum:)
hey Allahım yaaaa...
neyse usul usul söylüyorum işte ,gel benim ooooolllll,gel arabam oooollll,dertlerimin dermanı oooollll,
cooopppeerrrcııığğğıııımmmmm :)
evren ve dualar eminim bu noktada işe yarayacaktır...
Ps: hayır bunun sahibi kim bilmiyorum ama önemli değil zaten o geçici sahibi :)))


4 yorum:

  1. Ayy kupırr yaramı deştin ama benim hayalimdeki sarı gupır :D

    İzmir çok küçük bir yer ve bu arabadan bikaç kez denk geldim içimden de lan kaç kişi de olacakki bu arabadan dedim bigün plakaya baktım araba aynı plakaydı karşıma çıkıo sinir oluom ben de sahibini dövücem bigün kıskançlığımdan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi bakarsın alırız havamızı atarız :)

      Sil
  2. Allahım nasip etsin sana canım

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)