sende izle :)

30 Kasım 2012 Cuma

Adana Med Line 'da kazık tarifeler...

Adana'da BSK METROPARK olarak hizmet veren hastanenin,adının MED LINE  olarak değiştiğini öğrendiğimde farketmez dedim kendimce,
reklamlarında 'Değişen sadece adımız' diyordu...
ve herzamanki gibi bi kere kazıklanmadan farkı anlayamıyorum,
değişen sadece  muayene ücretleri!
değişen sadece daha fazla para almaları !,
ben özel sağlık sigortasından faydalanıyorum,sigortamızda var ama bunun avantajından yararlanmanın daha iyi olduğunu düşündük ve 8.000 lira masraf çıktı,240 TL istediler 'nasıl yani' dedim,şok oldum...
Muayene ücreti
kan tahlili
Emg
Mr
toplamda 8.000 liraymışşşşşş....
Sizin başka hastanelereden haberiniz yok mu yaaaaa,bu kadar insan nasıl orada muayene oluyor,bu cihazlar her yerde var,doktorlarınız Adananın ödüllü doktorlarımı anlamadım ki!
neden bu kadar fark var diğer hastanelerle?
ve bu kan tahlilleri sağlık ocağında bile yapılabiliyormuş,sonradan öğrendim.
Arkadaşım 60 tl ödemiş muayene ücretine,ben muayene ücreti ve kan tahliline 110 TL ödedim
,Dr tanıdığımız bizim  hastanede muayene ücretine dahil kan tahlili dedi,ama maalesef evimize yakın diye gitmiştik,bir daha tövbe!
lütfen sorup öyle gidin,başka özel hastanelerde de aynı cihazlarla tetkik yapılıyor,
benim gibi kazıklanmayın !

6 yorum:

  1. ooha diyorum!
    ortopedia da çok kazık. bir keresinde ameliyat için oraya gittim, 5000 tl istediler! aynı ameliyatı devlet hastanesinde bdeavaya oldum. (diğer özel hastanelerde de 500-1000 lira civarı zaten)

    YanıtlaSil

  2. biz bilmiyorduk artık öğrendik canım,

    YanıtlaSil
  3. Canım ben özel hastanede çalışmış bir sağlık personeli olarak şunu söyleyebilirim ki özel sigortalı MÜŞTERİLER!!!-hastalar- onlar için nimet söylediği fiyatı alabildikleri için bazı özel hastanelerde muayene ücreti bile ücret konusunda neredeyse 3-4 kat fark ediyor. O yüzden çok dikkatli davranmalısın. Bu hastanede onlardan biri sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Fatura aldınız mı işlemlere? Sanırım sgk ya şikayet edilebiliyor.. Her aşamada zaten ücretin ne kadar olduğunu söylemek zorunda :s

    YanıtlaSil

  5. ben 110 tl ile kurtulduğuma şükrediyorum.. kan tahlili ve muayene,faturayı 2.gün alabildim,işlem yapan bayana sordum,sgk'dan ne kadar diye,bilmiyorum onay sırasında çıkıyor işlem ,onay vermem gerek yani dedi,böyle cahilleri çalıştırıyorlar işte!

    YanıtlaSil
  6. ınanmıyorum yaaaa mınıcık yerde yazık ınsanlara

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)