sende izle :)

30 Temmuz 2012 Pazartesi

sıfır beden için 10 kuralım :)


Herkes soruyor,özelden de mesajlar geliyor neden ve nasıl bu kadar zayıfsın diye,tabiki resimdeki gibi zaafiyet geçirecek kadar zayıf değilim ama 40 ile 45 kilo arasında gidip geliyorum,ömrüm boyunca xs giydim,hep çocuk ayakkabıları babetler aldım ayak 34 beden 34 olunca hiçbişey bulunmuyor ve alayına isyan deyip yemeğe vuruyor insan kendini,çünkü Türk kadını balık etli ; beden 38,ayak numarası 37 olunca ben ve benim gibilere üvey evlat muamelesi yapılıyor, ama olsun sağlıklı kilom ne ise onda kalmak eniyisi,
evet neden zayıfım :
1-Sağlıklıyım ve abartarak yemek yemiyorum.
2-Herşeyi 1 porsiyon yerim,tabağıma hep küçük küçük alırım
3-Misafirlikte,çay,meyve,tatlı,kısır,şu,bu gelince ayıp olmasın diye hepsini yemiyorum,her gelen ikramın sadece tadına bakarım,
4-Tabak çok dolu ise bitireyim kalmasın demem,yiyebildiğimi yerim kalanı ertesi güne bırakabilirim hakkım baki yani:)
5-2 lt su içerim,hazır meyve suları içmem,süt tozuna bayılırım  ama hayatımdan çıkaralı çok oldu.
bol soda içerim,çay içmem,yeşil çaya bayılırım günde enaz3 kupa içerim,kola evimize girmez misafir ağırlayacaksak belki:)

6-çok acı yerim metabolizmayı hızlandırıyor zaten ekmek tüketmiyorum ama çok tahıllı ekmeğin tadını seviyorum buzlukta duruyor istersem yiyorum oda ayda  iki kez canım çekiyordur,
7-tatlıya bayılırım,tatlı ihtiyacımı şununla kapatırım kuruyemiş yerim falan demiyorum deli gibi yerim ama akabinde asla yemek yiyemem zaten midem almaz onu öğütmesi için dinlenmesi gerekir .
8-çok meyve yemem eşimden dolayı eve giriyor ve o ağzıyla ister yoksa unutuyorum varolduğunu:)
onun yüzünden neler yemek zorunda kalıyorum ah ah ..
9-çayıma,kahveme şeker atmam sade,herşeyin en iyisi sade olmalı bence
10-Arkadaşlarla buluştuğumuzda,günlerde,eş ile yemeklerde bunlar iptal kimsenin yanında uyuzluk yapmıyorum :p ne gerekiyorsa yiyorum ama acısını ertesi günden çıkarırım,daha fazla hareket ve su ile vucudumdan atarım,attırırım,atmak zorundayım :) yoksa depo yapar değil mi.
bu dengeyi kurmak çok önemli.
Bunlar benim hayat tarzım özellikle yapmıyorum,küçüklüğümden beri iştahsız bi çocukmuşum,kahvaltı asla etmem zaten öğlen acıkıyorum,öyle az ye sık ye,yok 5 öğün yiyorum diyetteyim falan bana göre değil ben yersem kilo alıyorum arkadaş bana su içsem yarıyor,herkes kendi bedenini tanır,benim metabolizma,vücut böyle çalışıyor spor yaptığım için ince kıvrımlı bedene sahibim,sağlığınız yerindeyse hormonlarda sorun yoksa yediğiniz için kilo alıyorsanız bunlardan bazılarını uygulayın eminim hafifleyeceksiniz.
benim sağlık problemi olan kimsenin kilosuna diyecek lafım yok,Rabbim yardım etsin onlara ama her yemekte ekmekler,pilavlar,arkadaşlarla burgerlar,kebaplar,dönerler,misafirlikte deli gibi her çeşitten hüpletmeler sonucu şişmansanız çikolataya vuruyorsanız kendinizi hadi dur deyin :) elele halledelim şu işi,hayatınızı değiştirin yemek düzeni kurun kendinize saygılar :)








11 yorum:

  1. *yeşil çayı çoğaltmalı
    *hele çaya 3 şeker yuh duygu
    *beyaz undan uzak durmam lazm
    olsunnn ben hala 34 bedenim:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşil çayın fazlası zararlı arkadaşlar :s en makulu günde 1-2 fincan

      Sil
  2. Ne 3 şeker mi :) bunlar yıllar geçtikçe birikir dikkat gelin hanım :)

    YanıtlaSil
  3. haklısn kuzm yok bebeğim son verirum artım zaten ince bi beden koca bi göbek hoş olmaz

    YanıtlaSil
  4. cıkolata hastasıyım hergun donrurma yerım cıkolatasız bır gunum gecmez hemde kocamannnnnn ama 36 bedenım :))ama keske yemesemde 48 kılo olsam suan 52:) supersın ne dıyım:)

    YanıtlaSil
  5. duygu sen kendine bakarsın eminim ben,kokoşum ben senin anne olduğunu görünce şok olmuştum :) maşallah sana:)

    YanıtlaSil
  6. yahu sen zayıf seni okuyanlar zayıf.ben ne yapcam.160 boy 62 kilo yandım ki ne yandım.

    YanıtlaSil
  7. sende bu on kuralı uygulasan :) hadi beş olsun beş:)

    YanıtlaSil
  8. sen tatlı dışında baya diyet yapar gibi az yiyosun
    valla bende 45 kiloyum gayette sağlıklıyım kanım yüksek kalsiyum fazlasıyla var kolestrol şeker yok herşeyim düzgün yani
    ama ben herşey yerim ekmek yerim sakatat yerim yemediğim bir kaç sebze var sadece ama çok şükür kilo almam
    çünkü yerken korkmam dengeli beslenirim
    bence olay dengeli beslenmekte bitiyor

    YanıtlaSil
  9. aynen katılıyorum sana:)

    YanıtlaSil
  10. aaa duygucugum 3 sekermi masallah :)) peki okadar sekerli icerken gercek tatlari alabilyiormusun :)) bende bütün iceceklerimi sekersiz icerim ve her gün bir fincan yesil cay icmedende yatmam :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)