sende izle :)

17 Ekim 2012 Çarşamba

kuruyan cilde 13 ürün...ev yapımı susam yağı...

hayır  hayır bu tanıtım değil sadece çözüm arayışı arkadaşlar....kuruyan cildime çatır çatır çatlayan cildime çözüm arıyorum,gerek cildiye gerek su takviyesi ile durdurabildim ama geçici oluyor.
bu kremler sadece bir kaçı,Watson çilek kokusu el kremi,masaj kremi falan olur ondan başka bişey olmaz :)
bebe yağları benim banyo sonrası güreş kremim,haydi bre pehlivan der gibi yağ bidonuna dalmışım hissi veriyor ama yapacak bişey yok başarılı da tekrarlamak gerekiyor ha bire...
madecassol gece kaşıntı için süper.










 benim biricik kremim buydu,tüm kremlere taç çıkarırdı ama Oriflame onu kaldırdı,indirime girdiğinde onlarca stok yapardım,ve bu son kutum :(
Allah cezanızı verecek,hem ucuz hem sıkılaştırıp nemlendiren bu krem yerine yukarıdaki uzun sarı beyaz kremi çıkardı ama gelen gideni arattı...
inanın sadece bu iyi geliyordu...
ve aktardan aldığım minicik şişelerdeki yağlar...
 sonra Maranki Amca ,haziran başında bi programda,evde susam yağını kendiniz yapabilirsiniz cili nemlendirmeye birebir dedi,benim gözler açıldı tabi,kavanoza susam tohumu ve üzerini örtecek kadar Hakiki zeytin yağı koyup karıştırarak 2 ay güneşte bekleteceksiniz dedi.
tabiki koca koca kavanozlarla bu kışı geçirmeyi planlıyorum...

 umarım işe yarar,biten bebe yağı şişesine koyup banyo sonrası kullanırım,
bunlarda Bella-B organik krem,hamileler için nemlendirici numuneleri,fiyatı pahalı ama eczacımız öve öve bitiremedi,yinede güvenmedim numune  istedim,bal kokuyo zaten arılarından belli:) ama beni affetsinler nemlendirme çok fena,benim çözümüm belli o bölgeler hiç kuru kalmayacak günde 3 kez yenilenecek,






bide kakao yağı,kolay kolay erimiyor vücut sıcakken yedirmek gerekiyor bak buda güzel bi ürün...
hamileler için birebir bu anlattıklarım başta benim kulağıma küpe olsun ama bunları geç şunu kullan derseniz ...pür dikkat dinliyorum:(

4 yorum:

  1. evvela maranki amcanız işkebeyi kübradan sıkmış, susam yağı susamın preslenmesiyle elde edilir, o kullandığınız metod yurdumuz sahtekar yağcılarının işidir, zeytinyğına bi<tki bekletip bilmem ne yağı diye satmak :) şimdi o kadar yağ ve susam ziyan olmasın bari, siz o yağı ve susamı blendırdan geçirin, her gün ters yüz yapın, sonra çok ince tülbentten süzmelisiniz.

    mdem o kadar kuru bir cildiniz var, kargo ücreti karşılığında size hindistan cevizi yağı gönderelim, o yağı ve kakaoyu benmari eritin, daha yumuşak bir yağ olur elinizde, selamlar sevgiler, doa kozmetik

    YanıtlaSil
  2. ha ayrıca bebe yağı vazelin falan petrolden elde edilen yağlardır, biz pek tavsiye etmeyiz.

    YanıtlaSil
  3. Allahım okurken çok güldüm :) blendırdan geçirecektim bu yöntem iyi oldu..
    valla çok müteşekkir olurum :) çok teşekkür ederim :)
    bebe yağı,ama içinde bebe kelimesi var :D yani saflık doğallık gibi geliyo insana :)
    peki oda iptal....yeterki doğru ürünleri kullanayım...

    YanıtlaSil
  4. Oriflame'in bahsettiğiniz kremini hiç kullanmadım ne kadar denklik sağlar bilemedim ama yine de birkaç şey gördüm değineyim:) O uzun sarı şişe vücut sütüymüşmüş, bir de ayrıca happy skin ekstra kuru ciltler için besleyici vücut kremi varmışmış. Belki işinize yararmışmış:)

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)