sende izle :)

8 Ekim 2012 Pazartesi

Aktar'dan ürünlerim geldiiii....

işte ürünlerim geldi ,hemde ertesi gün,çok mutlu oldum çünkü beklediğim gibiydi...ürünlerin %100 doğal olduğunun belgeside var ,ve paketlemeyi evlerinde,ev hanımları yapıyormuş çok güzel bi düşünce, 2. siparişimi hazırladım gül suyu çok övülmüş...,kekik sabunu yorgun günün ardından rahatlamak için, paketten erguvan tohumuda çıktı:) o minik kahverengi şeyler varya onlar,hemde yanında fesleğen kremi hediye etmişler:)





ürünlerin ucuz olması beni korkutmuştu ama çatlaklar için birebir kakao yağını görünce tamamdır dedim,bakın yanda ve çikolata gibi kokuyor ,garanti belgesi var ve üzerinde yenilmez yazıyor :) çünkü kokusu tam bir beyaz çikolata:)
duştan sonra sıcak vücuda ovalayarak sürüyorsunuz,hamileler için süper bir ürün...





ve pirin kepeği yağı,bakın faydaları neler:
Yoğun fitoserol ve tokaferol (e vitamini) kaynağıdır. Antioksidan yağlar içerisinde en zengin yağlardan birisidir. Anti-aging özellikleri tüm dünya kadınları tarafından bilinmektedir. Squalene açısından oldukça zengindir. Cildin kalojen üretimini artıran bu yağın, pürüzsüz yüzleriyle ün salmış Japon kadınları, ciltlerindeki kalojen üretimini arttırmak, cilt rengini açmak (oryzanol melanin pigmentasyonu ilerlemesini engellediği, yani lekeleri engellediği bildirilmiştir), kırışıklıkları gidermek için yüzyıllardır, prinç kepeği yağı  kullandığı bilinmektedir.
site şu isterseniz bakın...doakozmetik

6 yorum:

  1. wuuu 15nde bi ışınlanayım bebeğimm

    YanıtlaSil

  2. ben memnun kaldım canım..

    YanıtlaSil
  3. ben de alacağım bir şeyler ya çok kıskandım :)

    YanıtlaSil
  4. canım,nerden aldın.bağlantıdaki yermi.valla bende bir uğrayayım...

    YanıtlaSil
  5. hımmm ben de merak ettim bak şimdi bir dolanayım şu aktarda :)

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)