sende izle :)

17 Ekim 2012 Çarşamba

çabuk biten haftasonu..ayakkabı ve çanta coşkusu:)

Eğer evde değilsem,arabada vın vın geziyorsam ohhh benden iyisi yok :)
Cumartesi güzel bir kahvaltı ve gezme pazarda öyle ohhh mis :)
tatlı bir çift var tanıdığımız onlarla Mendereste kahvaltı keyfi,
sonra Optimum ve Avmde bol bol alışveriş :)
buraya not düşmek istedim her zaman öyle mutlu olmuyor insan baktıkça hatırlamak için gelsin fotolar :)



çok para biriktirmem lazım çoook,ehliyet mi dersin,lazer mi dersin,cooper mı dersin,bunun gibi 100 kumbara az gelir bana :)
Enderden kendime minik hediyem :) aferim bana ...









ve sonbahara hazırım :)
o kadar mutlu oldumki bu hafta...ayak numaram 34,beden 34 e hadi bana bulun bakalım ayakkabı ve kıyafet,babetleri Lcw çocuk,Zara kıds kurtarıyorda,topuklu şöyle kokoş olacak kombinleri maalesef bulamıyorum,avm ve internet sitelerinde de 34ü geçtim,35 numara ayakkabı bulamadım ama tesadüfen girdiğim Yeni Koza'da görünce hiç kaçırmadım ve 2 botum oldu...bunun için anlayışını ve bütçesini esirgemeyen evimin direğine,temeline teşekkür ederim...


eveeeet açıl kapı açııııl:)
bu ayakkabılarla ilk gezme bayram tatili sonraaa enerjimi Antebe gönderiyorum :)
fiyatlarıda uygundu ama inanın 35 numara ayakkabıyı sezon başı buldum buldum yoksa yaptırmak zorunda kalıyorum :(






 Adanada bana 35 numara pltform topuk bu renk bot bulana helal olsun :)
ne Atataürk caddesi kaldı gezmediğim,ne Ziya Paşa,Barajyolu...of sonunda yağmurlar başlamadan,bayram gelmeden buldum...
 model falan yoktu gözümde sadece renk ve ayağıma olması yeter...36 numara olanları kıskanır oldum ya:(

ayyy bu çantaya bayıldım...Zaradaki herkesin koluna yapışmış gibi bu trende uygun 3 gözü var ve tek bende :)
birde evimize köşe takımı aldık,tarihi unutmamak için not düşüyorum...



4 yorum:

  1. kuzmmmmmmmm
    nerdesn sen kaç gündr
    şimdi cooper dedn ya bende dünya durdu ölmeden alcam inş.
    bide ayakkabılarına özellikle siyaha bayıldm ben ya kocanın kesesine bereket
    kumbaranda ayrı bi şık yaniiii
    ay herşeyn güzelll
    çantaya bttmmm
    bide bende köşe takımı alcaam resmni atsana bana merak ettm çok öpermm

    YanıtlaSil
  2. Waaaov çok güzeller , çanta ayrı bir güzel !
    Mupmutlu günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. Harika ayakkabı ve çantaya bayyıldım, iyi günlerde kullan...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Botlar çok şık güle güle giy :) Ama çanta daha bi süper...

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)