sende izle :)

31 Ekim 2012 Çarşamba

olay evlilik teklifi...

evveeettttt,resim alıntıdır:) zaten alıntı olmasa benim olsa ana haber bültenine kadar yayınlamış olurdum :)
bu çift pek mütevazı hiç görmemiştim başka yerde,
şeyy ben evlenme teklifi almadım,hatta ben ettim ama oda güzeldi,kocamın havasından geçilmez konu olduğunda...
peki soruyorum beni izleyen 64 arkadaşıma,siz böyle bi teklif aldınız mı? hı Duygu hanım,bekarlar sizde gördükten sonra almazsanız bilemiyorum yani:))
Allah herkese huzurla yaşayacağı,elinde bastonuyla gelen eşine 2 saatte kapı açacağı,'ilaçlarını içtinmi beeeyyy' diye sesleneceği yıllar nasib etsin,
amin


14 yorum:

  1. amannnnnnnnnnn alllahimmmmmm bu nasil bir teklif helal olsun yapana hemen bunu bizimkisine gözüne SOKA soka bak bak ellerde ne sevgili var demeliyim :DDDDDD cok kötüyüm yaaa

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. amanın çok güzel bir evlenme teklifiymiş :))
    ben şahsen böyle bir evlenme teklifi almadım :((
    ama olabilirdi :)))
    neyse yeni evlenecek arkadaşlar alır inşallah...

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. iyimiş, ama teklifi kız yapmış olmasın, pek kokoş... :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir evlilik teklifiymiş..
    Benim eşim boğaz köprüsünün ışıklarını söndürdüp adımı yazdırmıştı köprünün üstüne :) O yüzden kendi evlilik teklifimin üstüne tanımıyorum :)
    Ama tabi bu da çok hoş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. yok be güzelim nerdeeeeeeee
    ben böle evlilk teklifi değil hç almadm ucuza gttm anlayacağın içimde yaradır hatta şu an o kadar snr oldmkii kavga bile edebilirim o derece
    Allah mesut etsin
    onu yapnda adamın dibi hella sana be çoçuğum
    öperm bebekm

    YanıtlaSil
  6. ooo görüntü güzelmiş fena romantikmiş:) Amma velakin benim sevdiceğimde az değil çok şükür, Bursanın orta yerinde bir binanın üstüne pankart açtırdı benimle evlenirmisin diye ve bana da bunu dürbünle izlettirdi :) Allah herkesi sevdiğiyle mutlu etsin birlikte yaşlandırsın inşşşşş :)

    YanıtlaSil
  7. bu fotoğraf çok otel odası duruyor, hiç istemezdim :s
    çok teknolojik evlenme teklifleri aldım msnde, whatsappta :D çok bahtsızım yani :D ama hiç böyle bir hayalim olmadı çünkü zaten uzun süreli ve evlilik yolunda giden bir ilişkinin, bir anında durup "dur la ben bi evlenme teklif edeyim, o da nezaketen kabul etsin" demek gibi bir şey geliyor bana :D
    5 yıllık sevgilinin evlilik teklifini reddetme egosunu yaşamak isterdim ama o kadar vaktim yok :)) neyse en son bilmem kaçıncı kavgamızdan sonra sms'teki teklifi kabul etmiştim hala geçerliyse :))

    YanıtlaSil
  8. Valla iyi çalışmış dersine :) Bu konseptten farklıydı ama bizimki de hiç fena değildi diyerek eşimin hakkını korumak zorundayım:)

    YanıtlaSil
  9. Aminn canım benim..

    Çok hoş hazırlanmış ama yatak odasında evlilik teklifi fikri garip biraz zaten o odaya girmişsen neysee :P

    Bu arada Bana sbr sevgi adasında teklif etti canım

    YanıtlaSil
  10. amin arkadasım biz hadi evlenelim dedik evlendik valla

    YanıtlaSil
  11. böyle şeyleri yayınlayarak evliliklerin yüzde 99.9 unu tehlikeye atıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  12. harikasın iyiki beni bulmuşsun :)
    gez gez bitmiyor sayfalarında...
    ama hakkını yiyemem eşimde benim için çok uğraşmıştı... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. :) bende farkına vardım ama maşallah bizim kızlar toz kondurmaz eşlerine :)) diyerek çevireyim :)

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)