sende izle :)

24 Eylül 2012 Pazartesi

Adana Yakamoz Cafe...ve FAL :)

 Merhaba Millet,bugünde Adanaya geldiğimde çok şaşırdığım bi yere gidiyoruz,Gazipaşa'da kahve içene fal bedava,yani oraya zaten fal için gidiliyormuş,inanın ben oturup kahve içene kadar bilmiyordum ama hiç fena olmadı :)
hemen açıklayayım,fala inanıyorum,herkese baktırmam ama 6.hissine güvendiğim kişilere baktırırım,sadece bi teselli,yani falcı yol çıktı derse valiz hazırlamam,yol yol yok derse oturup ağlamam:)
akıllı akıllı dinler mest olurum:)
Rabbimin bilir o ayrı...
 fallar çevrildi,sonra arıza bi bayan geldi adını vermek istemiyorum,nazar için suya bişey okuyormuş 20 tl,tabi bunu gizli söylüyo,oku felak,nas,ayetel kürsi,yok o özel okuyomuş:)
neyse hiçbirşey bilmedi,canımız sıkıldı attı attı tutmadı tabi,
 sonra kasada parayı öderken,oranın sahibiymiş beyfendi,-biz zaten kahve içmeye geldik ama bilmeyen birine zaman ayırmak hoş olmadı,sadece bilin istedik o bayan saçmaladı durdu dedik,tam çıkıyoruz,beyfendi-bayanlara kahve getirin,dedi ve çok ısrarla bizi baş köşeye oturttu,biz tabi şok:)
 ve yeni kahvelerde fallar çevrildi,gelen bayan hiç soru sormadan,takır takır anlattı,vay beeeee:)
çok güzel şeyler söylemedi sadece o anki ruh halimi ve ileride ne olacağına dair olasılıklar anlattı,bence olsun ona,bu faldan sonra dünyam karardı ama zaten bayan bana çok kötü yıl geçirmişsin bi gözyaşın daha var,Allah yardım etsin sana ama bu gözyaşınıda atlatınca feraha kavuşacaksın demişti inşallah o ferahlık bu ferahlıktır :)




   kahve falıyla birlikte tarotada bakıyor,işte benim güzel kartım,
bu kart dilek dile dediğinde elime aldığım kart,Aslan burcuyumda ben,e canımla birlikte kadeh tokuşturuyoruz :) yada o bana su veriyo,yoruma açık,aynı kartta varız ya,daha ne isterim...
tavsiye edilir,gidilince isim söylüyosunuz o kişi bakıyo,güzel bi yer,köhne berbat yerleden değil,biz balkonda oturduk,sahibi sağolsun ilgili ve merkezde bi yer,Gazipaşada çocuk parkı var,onun arka sokağı...
burada kalsın okudukça söyledikleri aklıma gelsin,bide olursa ona toka  alcam :) içimden gelmişti:)
sevgiler....


                     


15 yorum:

  1. var ya tam damarıma bastn bayılırım fal baktrmaya...

    YanıtlaSil
  2. ya o kafelerdekilerin hepsi zaten saçmalıyor :) enjoy diye biri vardı adanada, kredi yurtlar kurumunun binasının oralarda bir kafede. ben adanada yaşarken epey ünlüydü. taşmekan ın karşısında dediğim kafe.

    ben arkadaşlarımın zoruyla ona gitmiştim de, bana önceki hayatında sen meşe ağacıymışsın demişti :))))

    YanıtlaSil
  3. canım sen fal istiyorsan ben sana daha fazla önerilerde de bulunurum;)fal nedeniyle gezmişliğim çoktur:)

    YanıtlaSil
  4. valla hiç fena olmaz,hatıra mıydı ona gittim ehhh...idare ederdi.sence kimler var?

    YanıtlaSil
  5. 25 yaşındayım, gazipaşaya kahve içmeye 3-4 defa anca gitmişimdir, ama fal baktırmaya gitmedim canım :)

    YanıtlaSil
  6. Ayni yerdemi? Du birdaha gidersem yazarim:)

    YanıtlaSil
  7. Ah ah yakamoza az gitmedim, lakin her seferinde uydurdular:)

    YanıtlaSil
  8. eee isin verin arkadaşlar kime nerde baktıralım ?

    YanıtlaSil
  9. hülya hatırladığım isim iyi bakıyormuş o...

    YanıtlaSil
  10. hülya yakamozda mı peki ?

    YanıtlaSil
  11. bende lise 1 deyken gitmiştim bi arkadaşımla kadın 'S' harfli biri var demişti 1 hafta sonra eşim olacak insanla tanıştım tabi bir daha gitmedim o kafeye hepsi palavra ne demişler fala inanma falsızda kalma

    YanıtlaSil
  12. bu yazıda bahsetmiş olduğunuz falcının adı nedir acaba gittiğimizde ona baktıralım ?

    YanıtlaSil
  13. Hülya Hanım,üst yorumda yazıyor:)

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)