sende izle :)

4 Eylül 2012 Salı

eş mi çocuk mu?

geçen gün sevdiğimiz arkadaşlarımızı ağırladık,sohbet sırasında konu 'önceliğin eşin mi çocuğun mu' oldu,iki aile ikisininde birer çocukları var ve karı koca hepsi öncelik çocuğum dedi.
Biz pek bi garipsedik,belki şuanda çocuğumuz yok diye ama ben öncelik eş olarak görüyordum,yinede büyük konuşmamak gerek ama eşim beni 2. söylerse üzülürüm :) Allahtan o böyle düşünmüyo:) yani savunmaya bile geçti,yerim seni yaaaa:)
hayırlısı bakalım,bence ikisi eşit eşit...
sizceeee ?

6 yorum:

  1. çocuğu olanlar hep öyle diyorlar...

    YanıtlaSil
  2. önce çocuk tabiki.Evlat gibisi var mı?hele bi olsunda ozaman anlarsın.Ne ana baba sevgisi ne kardeş ne koca sevgisi hepsi bir yana evlat bir yana.Anne olunca o ilk önce evladım demezse üzülürsün aslında.

    YanıtlaSil
  3. hımmm,sanırım zamanla anlayacağımız birşey,bakalım ....

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle önce eş. benim de çocuğum yok henüz. ancak ben çocuğum da olsa, eşimden çok sevemezmişim gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  5. kesınlıkle es...kızım olmadan oncede boyleydı yıne boyle ama arada kızımda olabılıyor cunku o kadar mucıze bırsey kı asık oldum asık... ama asıl askım esım ...

    YanıtlaSil
  6. bunu duymak çok güzel,Allah bozmasın maşallah :)

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)