sende izle :)

27 Ekim 2012 Cumartesi

bebek istenir mi? yoksa kendi gelir mi?

Kurban Bayramını oldu bitti sevmezdim,hoş hangi bayramım güzeldi ki?
Evliysen hemen gelen sorudur:Bebek yokmu? , yüklümüsün? ,rahatsızmısınız?
henüz düşünmüyoruz dersin başlarlar akıl vermeye,hayalimde anında bebek sahibi olmak vardı,sonra evliliği tanımanın daha önemli olduğunu farkettik,sonra tanıdık...ve bebek yapmamaya karar vermek üzereyiz:)
yani ben beklemekten çok vazgeçmek üzereyim,güldüğüme bakmayın,bu ara gülmek refleks olmuş bende,üzülünce ya donup kalıyorum yada gülüyorum...
Ruh ve Sinirede çok yakın oturuyorum,görünmeliyim galiba...
Zaman geçiyor,yaşta,sabırda ilerliyor,çocukla arandaki fark artarken,geçireceğin zaman dilimi azalıyor..
yarım aile olmak,aşk çocuğu doğurmamak hep eksiklik hissi ...
ama artık bebeği düşünmüyorum,çocuk anne babasını kendi seçermiş,bizi seçmek istemiyor..gelmek istemiyor demekki...bencede gelme tatlı bebek,geldiğinde tanıştığın insanlar ne saçmalıklar yaşıyor görme...sana aldığım minik şeyleride hediye paketi yapıp dağıtmalıyım bian önce,yalnış anlaşılmasın sağlıklıyız ama bebek istemiyoruz..bunuda bebeğe açıklıyorum...
ben seni çok istedim ya ondan oldu tüm bunlar...aklımdan çıkarsan kararlarımızı daha kolay alırız çünkü bildiğimiz ikişey var biz hem deli gibi aşık sevgili hem deli gibi tartışan bir çiftiz...
özür dilerim ama seni sevgiyle,sabırla,sıcak yuvamızda büyütemeyeceğimi anladım bu akşam ...hoşçakal...

6 yorum:

  1. :((herşeyin güzeli seni bulsun pembem...

    YanıtlaSil
  2. hayırlısı ne ise o olsun...doğru yer doğru zamanda ağzı tadıyla olsun.

    YanıtlaSil
  3. amin,teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. sankli beni anlatımışsınız. bayramda herkes çocuk yoku diye sordu. çok sıkıcı malesef. doğru zaman gelsin o bizi istesin ve gelsin. sizin için de tabi dileklerim.

    YanıtlaSil
  5. ben bana soranlara allah gecinden versin diyorum artık :)

    YanıtlaSil
  6. Böyle düşünüyor olmana üzüldüm.Ben çocuk sahibi olmak için beş sene bekledim.Biz de sizin gibi ve hatta belki de bütün çiftler gibi birbirini çok seven ancak deli gibi kavga eden bir çiftiz.Herkes aynı şeyi söyler doğru zamanda....Şunu da şöyle yapalım,bunu da böyle yapalım,şunu alalım,bunu koyalım,tanışalım,sevişelim,gezelim,görelim vs ... :)) Doğru zaman diye bir şey yok.Çünkü hayatta hiç bir zaman her şey istediğimiz gibi olmayacak.Kendimiz bile.Ahkam kesiyor gibi görünmek istemem.Ben de doğru zamanı bekleyenlerdenim.Şimdi keşke diyorum;keşke evlenir evlenmez yapsaydık. :))

    Umarım her şey istediğin gibi olur.Okuduğum kadarıyla mutlu bi insansın.Daha mutlu ol inşallah :))

    Sevgiler ...

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)