sende izle :)

4 Ekim 2012 Perşembe

ilginç aktar sitesi :)

hemen söylüyorum ve çok iddialıyım,ben böyle bi alışveriş sitesi görmedim...
sizin Adriana Lima olmadığınızı ve kullandığınız kremlerin yağların,sihirli olmadığı yardımcı olmadığını anlatıyor,ve inanılmaz ucuz bir site,garantili,belgeli,ben bi bakın derim.
ben yanda gördüğünüz kakao yağı,kekik sabunu ve pirinç kepeği yağı aldım,gelince tanıtırım tek tek,bu 3 ürün 20 tl ml oranlarıda fazla tavsiye ederim.Tavsiye edince bana para vermiyorlar valla ama olsun size yardımcı olsun,neden ucuz olduklarınıda çok güzel anlatmışlar.direk üretim ve netten satış,aracılara para vermeden sunulan bu imkanı kaçırmayın derim.
heyecanla kakao yağımı bekliyorum,rengi böyle tahmin ettiğiniz gibi kahve değil yanılmayın neolur...
işte site doa kozmetik bi inceleyin bakalım,yorumlarınızı merak ettim.

3 yorum:

  1. Adriana Lima değiliz de O da Pınar olamaz be canım :) Kendimizle barışık olalım azıcık diye çok uğraşıyorumda çok başardığım söylenemez tavsiyen üzerine hemen bir incelemeye koyulalım bakalım keyifli alışverişler :)

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)