sende izle :)

4 Ekim 2012 Perşembe

yazı özlermiyim....

evet özlerim ama bikaç şey,yazın doğdum ama uyuz oluyorum sıcaklara,
mesela günebakanlar,arabada eşimle giderken arkadaşım onlar benim:)
aralarında dedikodu yapıyorlar,güneşi arayıp akşamı bekliyorlar gibi geliyor bana :)
tarlada bu kadar çiçeği yanyana bulduğunuz başka varmı? hayır,işte onlar o yüzden özel benim için koca bi saksı içindeler...
hem rengi,hem deseni Allahım bende balkonda istiyorum bunu...
tatil dönüşü her gördüğümde aaa bak arkadaşlarım yine var (konya yolunda dolu dolu ) dediğimde ,eşim artık usandı:)
sizi özlüyor olucam ama yerinizi kış çiçekleri alıcak,onuda kışın paylaşırım :) yol arkadaşlarım hoşçakalın....

ahhhh...
ahhhh...
tatiiiiil....hemde nasıl bi tatil,deniz,kum ,güneş...
sere serpe yayılma,herçeşit yemek yemek,bi havuz bi deniz,ohhhh
sanırım yazın en güzel bir haftasını özledim...
hayatımın erkeği...
bize böyle güzellikler yaşattığın için teşekkür ederim,seni seviyorummmm....
evet özlerim...ama bu yılın bitmesi için can atıyorum o ayrı...
hadi gelsin yağmur,giyilsin sıcacık şeyler,evimizin tadını çıkaralım artık...




1 yorum:

  1. bende özledim yazı iple çektiğimiz o 2haftalık yaz tatilini şimdideb erken rezarvasyon otellerine bakıyorum

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)