sende izle :)

15 Temmuz 2012 Pazar

Bodrumdan bi güzel geçti :)

 ve Bodruma gidiler,maviliği bembeyaz evleri,temiz sokakları,pırıl pırıl güneşi ile gündüzünün tadı çıkarılır..


gece Bitezde dondurma yemek,gündüz kalesini gezmek,marinada turlamak,Turgutreiste tavla oynayıp,koylarında yüzmek Bodrumu Bodrum yapanlardı bana göre,sevmedim ısınamadım,küçük bi yer hemencik bitiyor zaten bi hafta yetti bize,suyu Mersin,Antalyaya göre soğuk ve tuzlu :) gereksiz bi detay mı bilmiyorum,Çeşmeyi Akyakayı,ayvalığı daha çok beğendim...
daha öncede sezon açılmadığında ve kışın gitmiştik sanırım ondan Bodrum bizim gibiydi şimdi tatile değilde yorgunluğa gelmiş gibi olduk..

Bodrum çarşısından geleneksel olarak magnetler alındı,fotoğraf çekilmekten yorgun düştüm..



 'AŞK' heykeli :)
bizde karşısına geçip öpüşelim miiiii diye sorduğumda,Postada 3.sayfa manşet olacaktım :)
güzeldi herşey avm açılmış Bodrum için büyük bi adım galiba,ama Kipa gerçekten çok ucuz bi yer tavsiye edilir.
Bizim kaldığımız yer Gümbetti,beğendim ama 1 ay kalsam çok sıkılırdım,tadında bıraktık geldik valla...

2 yorum:

  1. hoşgeldin canım.valla otelde en fazla 1 hafta dayanılıyor.yemekti ,eğlenceydi sıkıyor insanı.hani deniz kenarı ev olsa belki daha uzun dayanırsında.bu arada "postada 3. sayfa haberi"süper benzetme. bizimki bir yerde azıcık öpeyim diye yanaşınca kıyameti koparıyo valla.neymiş toplum içindeyiz olmaz...

    YanıtlaSil
  2. bodrummm mısssdır gezmelı tatılde candr cok severım bu sene ılk kez tek nokta tatıl yaptık bız...senı goremeyecekmıyız:(

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)