sende izle :)

27 Temmuz 2012 Cuma

nerede olmak isterdim...

çekin o şezlongları,bi yatak bi dua kitabı bide sevdiklerimin resimleri..aramak istemiyorum kimseyi o yüzden telefon,net hiçbirşey olmadan ohhhh missss,kaybolmak istiyorum.Bu ülkede kaybolanı Müge Anlı yakalıyor oda olmaz,kaçsam annemin hayatı söner kardeşim evlenmeyip ablasını bekler :)
yani aslında önemli biriyimdir kimilerinin hayatında,ama benim için bu hayat önemlimi o bir muamma...
Benim amcam delidir biraz,hoplar,zıplar ,hep kavga halinde yüksek tansiyonuyla gezer,ama karısını hep sever,kenarda köşede kıstırır:)
gerçekten söylüyorum yaşı 50 yi geçmiştir ama içi hala çocuktur,karısını sever iletişim kuramaz belki ama o birini seviyorsa vedalaşırken 'seviyorum seni' der.
ne güzeldir,söyleyince insan yeniden yenilenir..

Sanırım yeni bir zamana başlıyoruz,artık eskisi gibi olmayacak gibi geliyor,beynim düşünmekten çok yorgun,kaldırabilecekmiyim bilmiyorum,ama bildiğim tek bişey var,konuşmaya çalışmak,zorunlu olduğun şeyleri yapmak,sevgisini hissetmediğin birini deli gibi sevmek iğrenç bi durum...

seviyorsan belli edin,seni seviyorum deyin,eğer yarın ölürsem benim için seramoni yepmayın,direk gömün adım soyadım yazılsın..olsun bitsin...

neyse daha fazla konuşursam online intihar mejtubu olacak galiba :))

sevgiyle kalın ama gerçekten öyle kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)