sende izle :)

5 Kasım 2012 Pazartesi

Clinique ve yanında dolu bonus ürün....

 Eveeet yaniden merhaba,bir Clinique maceramla tekrar başlıyorum,daha önce fondöten ve kapatıcı almıştım,yanında verilen bonus hediyeler sayesinde daha çok ilgilendim...
tabi o bonusları almak kolay olmadı ama aldım,oh iyide yaptım...
uzman arkadaşlar sanki kendi ceplerinden çıkıyor gibi bir numune verirken bile ağlamaklı oluyorlar ya neyse....
Ürünleri büyük ekran sunuyorum ki yanında verilen hediyelerle şoka girin diye:)
efendim üst sağ taraftaki ürünleri daha önce almıştım,ilk alışverişimdi burada bahsetmiştim...
şimdi göz kremi ve koyu halka giderici serumunu aldım,çok şey vaad ediyor ama ben nemlendirsin yeter! mantığıyla aldığım için skıntı yok..

iki ürüne verdiğim paradan bahsetmeyeceğim :)
ama yanında aldığım tonca bonusla zaten 2 aylık yüz nemlendiricim,göz makyaj temizleyicm,rujum,rimelim olmuş olsu ve ml leri hesaplarsak orjinal boyuta geldi:)
evet çingeneyim ama zaten 3 ürün alana hediye ediyorlar,e oraya giden tonca insan 3 er 3 er alıp çıkmıyor,doğal olarak dolu hediye onlara kalıyor,insiyatiflerinde zaten bu iş,
bi kere YKM'den almayın arkadaş,iki ürüne bişey vermiyorlar,Boyner'deki bayan,şunuda al,yanında bunu al,yani yeterki bişey al umrunda değil,
ama Tekin Acar bu konuda çok bonkör çünkü onların işi satış,yanındaki ıvır zıvırla uğraşmıyorlar,'ondan bi tane daha verirmisiiiiiin' dediğinde,al 2 kutu senin olsun ya dedi bayan :D
bakım alışverişimi ya Doa'dan ya Clinique'dan yapıyorum,ikiside işe yaradı,çok şükür kuru pullu cilt sorunum kalmadı,ben seviyorum bu markaları,bu yazımı yazma sebebim lütfen uyanık olun tonca para verip gitmeyin hakettiğiniz ürünleride alın,mıy mıy ederlerse oradan kaçın bir çok yer var hediyeyi bol tutan,birede Douglas..


neler hediyeymiş bakalım :)
  • 2tane scrup (peeling) gerçekten işe yarıyor,cildi çizmiyor,duruladığımda duru bir görüntü veriyor:)
  • 3 tane fondoten (orjinal boyu 30 ml ise,7 ml den 3 tane =21,birde diğer hediyeden al sana 90 tl:)
  • 3 tane göz temizleme solusyonu buda orjinal boya yakın 
  • 2 rimelim oldu
  • beyaz olan nemlendirici ve ton dengeleme özelliğine sahip,oda çok güzel nemlendiriyor,
  • 2 tane göz altı için bilyeli jel,şişlikleri,yorgunluğu alıyor,dinlendiriyor,
Gerçekten benim açımdan karlı bir alışveriş oldu,göz kremim yoktu bana uzun süre yeter tüm ürünlerim,hangi Tekin Acar olduğunu söylemek istemiyorum,kimse zor durumda kalmasın..
Kızların sitesinde ezber yazılar var,morluklarda yüzde kaç değişim falan olmadı bende ama dinlendirdiği,gülerken kırışıklığın azaldığı doğru çünkü kuruluktan öyle oluyordu,hiç bir krem genetik morlukları geçirmez buna inanmıyorum,inanmayın,kan tahlili ile sonuçlanır onların sebebi,ama zararı olmadı yararıda yavaş yavaş belli olur...
sevgiler :)







3 yorum:

  1. Güle gülle kullan, sonrasında yorumlarını da bekleriz :)

    YanıtlaSil
  2. clinique hediye seti gönderdiği zaman ykm de o paketler bitene kadar hediye veriliyor. ben de 3 ürün aldım bu setten 1 tane verdiler ve son setti zaten. ama olsa da başka vereceğini sanmıyorum :s bunun dışındaki alışverişlerimde de hediye seti varsa veriyorlar, kendileri çıkarıp herhangi bir şeyin numunesini, deneme boyunu vs vermiyor :s evet iyi marka ama birçok kişinin alamayacağı kadar pahalı kullanmadan niye alsınlar ki?..

    YanıtlaSil
  3. Bitmiyor ,bitti deniyor canım :)
    bana verdiler ama..çünkü onların insiyatifinde..
    veremeyiz demelerinin sebebi 3. ürünüde aldırmak!
    sevgiler,ben aldım başkasını bilemem :)

    YanıtlaSil

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)