sende izle :)

11 Haziran 2012 Pazartesi

tatlı haziran...


sakin ılık ılık geçiyor haziran,havalardan bahsetmiyorum :) yüreğimden,derinliklerimden bahsediyorum.Tatil planımız var haziran ayında...bas gaza aşkım bas gaza diyerek Akdenizden egeye,Antalyada konaklayarak Ege'de demirlenip ...Bodrum Bodrum naralarıyla bitiricez:)
Temmuz ortası tekrar yuvamıza dönmüş oluruz,o kadar mutluyum kiii
neden mi:
1-sınırsız yemek :) hemde ben yapmadan :) açık büfe bana bonibon havuzu gibi geliyoooo:)
2-Bir tatilde, aquapark olmazsa olmazımdır:) sanırım büyümeyi düşünmüyorum ...saatlerce kaysam kimse beni oradan indiremez :)
3-bu ikisinin olduğu tatil bana yeter :) e tabiki eşimin şaşkın ama mutlu bakışlarıyla yanımda olması da cabası :)

ilerde iki kişilik seyahatleri özlersek diye şimdi ne varsa yapıyoruz :) sonra çocuk :
-annnneeeee kimsenin annesi oradan hoplamıyo,zıplamıyo demesin :)
cool anne olarak ağırlığım olmalı dimi ama :)
o yüzden serbestsin kay,trambolinde zıpla,dalga havuzunda geç dalganı,açık büfeyi kendine kapat:)) oooh misss:) sonra dur yavrum!!! gel çocuğum.. arkasından koşmalar olcak :)
ne zaman :) kısmet...
biz tatilin keyfini çıkaralım şimdi..


Allahım sağ salim giidip geleliiimmmm:)
o bikini yaz kombinlerim arasında yerini aldı :)
Pentini göster olcam :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ADSIZ YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR !!!
TEŞEKKÜRLER:)